Logo Zoeken

Strategische communicatie

Lees hier over strategische communicatie.

Strategische communicatie

EasyToys_950x635px.jpg

‘EasyToys moet net zo mainstream worden als een tandpastamerk’

14 januari 2025 om 16:32Michiel Haighton
De brandmanager van EasyToys heeft een missie: zijn bedrijf uit de taboesfeer halen. “We zijn al een heel eind op weg. Dat onze producten ook bij een oer-Hollands merk als de Hema verkocht…
Exclusief voor leden Interview
Lees meer over "‘EasyToys moet net zo mainstream worden als een tandpastamerk’"
POSTNL.jpeg

Topdrukte en reputatie: ‘Onze bezorgers zijn hét gezicht van ons merk’

24 december 2024 om 12:22Martijn van Dorp
Voor veel bedrijven zijn de laatste maanden van het jaar erg druk: door de feestdagen behalen zij in deze periode vaak een groot deel van hun omzet. Dat geldt ook voor post- en pakketbezorger…
Interview
Lees meer over "Topdrukte en reputatie: ‘Onze bezorgers zijn hét gezicht van ons merk’"
Vitens.jpeg

Schoon en veilig drinkwater niet meer vanzelfsprekend

23 december 2024 om 12:52Bart Bakker
 Onbeperkt drinkwater stroomt uit de kraan wanneer en hoeveel je wilt. Schoon, veilig en zelfs bijna gratis. De normaalste zaak van de wereld zou je zeggen. Maar de vanzelfsprekendheid van schoon…
Exclusief voor leden Artikel
Lees meer over "Schoon en veilig drinkwater niet meer vanzelfsprekend"
Noelle Aarts.jpg

Resoneren: de natuur is onze hoop in barre tijden

10 december 2024 om 16:26Noelle Aarts
Natuur is in de problemen, zeggen de mensen. Nou nee, zeggen anderen, de natuur redt zich wel. Zoals een bollenteler te kennen gaf: ‘Kwetsbaar? Je wilt niet weten wat ik moet spuiten om de…
Blog
Lees meer over "Resoneren: de natuur is onze hoop in barre tijden"
Wendbare communicatie Geralt via Pixabay.jpg

Wendbare communicatie: bouwen aan echte verbinding in een dynamische wereld

10 december 2024 om 16:13Anke van der Sluis
De manier waarop we communiceren verandert. In het artikel van Guido Rijnja over de verschuiving van uitleggen en doelgroepen naar aansluiten en bondgenoten wordt een belangrijke ontwikkeling…
Blog
Lees meer over "Wendbare communicatie: bouwen aan echte verbinding in een dynamische wereld"
Milence.jpg

‘Wees de grootste ambassadeur van je eigen merk’

26 november 2024 om 17:00Wim Datema
Een merk bouwen in een markt die er nog niet is. Dat deed Mike Kok de afgelopen twee jaar bij start-up Milence, een joint venture van Volvo Group, Traton Group (Scania en MAN) en Daimler Truck AG…
Exclusief voor leden Artikel
Lees meer over "‘Wees de grootste ambassadeur van je eigen merk’"
ANP_HarrisWalz_Campagne.jpg

Amerikaanse campagnestrategieën, ons voorland?

29 oktober 2024 om 12:24Arjen Boukema
Het waren er drie dit jaar. Drie deelstaatverkiezingen in Duitsland, onze grote buurman. Welke afslag de Bondsrepubliek ook neemt: het heeft invloed op onze economie, consequenties voor het Europese…
Gratis voor leden Artikel
Lees meer over "Amerikaanse campagnestrategieën, ons voorland?"
kennisC6_950x635px.jpg

Ware kennis

14 oktober 2024 om 15:31Bert Pol
‘Ik ben tegen het gebruik van verliesframing in deze campagne, want op mij werkt dat averechts. Ik heb het rondgevraagd en iedereen vindt dat.’ Is dat kennis? Of een mening? En…
Gratis voor leden Artikel
Lees meer over "Ware kennis"
Betteke van Ruler

Duurzamer en socialer, kunnen we daar met communicatie aan bijdragen?

7 oktober 2024 om 15:22Betteke van Ruler
De podcastserie van Inge Wallage van de Wageningen Universiteit ‘Eerlijk gezegd’ was een van de vele discussies de afgelopen maanden over de vraag of wij als communicatieprofessionals een…
Column
Lees meer over "Duurzamer en socialer, kunnen we daar met communicatie aan bijdragen?"
Lotte Willemsen.jpg

'De roep om menselijkheid klinkt steeds luider'

1 oktober 2024 om 10:32Arjen Boukema
Vanaf 15 september is dr. Lotte Willemsen bijzonder hoogleraar op de Leerstoel Strategische Communicatie op de afdeling Communicatiewetenschap van de Universiteit van Amsterdam, ook bekend als de…
Interview
Lees meer over "'De roep om menselijkheid klinkt steeds luider'"