Centrum Strategische Communicatie werkt mee aan recordpoging podcast maken
Van 3 tot 9 oktober vindt in Hilversum de Dutch Media Week plaats. Een hele week lang vinden tal van activiteiten plaats over de ontwikkeling van de media en de impact ervan op mens en maatschappij. Eén van de initiatieven is een recordpoging podcast maken. Celia Noordegraaf, ambassadeur van het Centrum Strategische Communicatie van Logeion, interviewt op woensdag 5 oktober van 08.00 tot 09.00 uur Anca Beije, directeur van Born4Jobs over carrièreplanning in de muziek-, media- en communicatiebranche.
Born4Jobs is een werving- en selectiebureau voor banen in de muziek-, media- en communicatiebranche. Wat moet je doen om in deze wereld succesvol te zijn? Wat zijn de trends en ontwikkelingen? Luisteraars krijgen een uur lang een inkijkje in de mediawereld van iemand die deze door en door kent! Luisteren kan via de website van de Dutch Media Week én de uitzending is ook live bij te wonen bij Beeld en Geluid in Hilversum op het Mediapark (Media Park Boulevard 1).
Tijdens Dutch Media Week staan een week lang alle vormen van media centraal: van radio en tv tot games en social media. Een nog relatief nieuw medium dat de laatste jaren enorm in populariteit is toegenomen, is de podcast. Tijdens de zevende editie van Dutch Media Week wordt dit medium uitgebreid in de spotlights gezet door middel van een recordpoging podcast maken waarbij, met de hulp van vele bekende en onbekende podcasters, totaal zo’n 200 uur onafgebroken podcasts worden gemaakt. De recordpoging begint op zaterdagochtend 1 oktober en wordt afgesloten door cabaretier en schrijver Vincent Bijlo op zondagmiddag 9 oktober.