Logo Zoeken
Artikel Exclusief voor leden

‘Wees de grootste ambassadeur van je eigen merk’

26 november 2024Wim Datema

Een merk bouwen in een markt die er nog niet is. Dat deed Mike Kok de afgelopen twee jaar bij start-up Milence, een joint venture van Volvo Group, Traton Group (Scania en MAN) en Daimler Truck AG (Mercedes-Benz). Milence is opgericht om een internationaal laadnetwerk voor elektrische vrachtwagens op te zetten. Bij het interview is Kok net terug van de IAA Transportation 2024 in Hannover, een van de grootste internationale transportbeurzen ter wereld. Er klinkt trots door in de stem van deze vakman als hij vertelt over de ontwikkeling tussen het debuut op de beurs in 2022 en nu. “We hebben in hoog tempo een onderscheidend merk neergezet, die we mooi hebben gepresenteerd in een mini-laadlocatie op deze enorme beurs.”

Deze kennis is exclusief voor leden en abonnees op vakblad 'C'.

Meer over lid worden

Meer over abonnee worden

Ben je al lid of abonnee? Log in om exclusieve kennis te zien.