Employee journey, een weg naar alignment
donderdag 16 juni 2016 van 16:00 uur tot 18:45 uurLocatie
PROOFVeemarkt 135
1019CC Amsterdam
Iedere organisatie ambieert een aligned workforce: medewerkers die zich thuis voelen, iedere dag het beste van zichzelf geven en gedreven bijdragen aan de doelen. De medewerker heeft een sleutelpositie gekregen voor klanttevredenheid en op lange termijn de reputatie van de organisatie. Het levert dus veel op als organisaties niet alleen kijken naar wat de klant wil, maar ook weten en werken aan wat medewerkers willen. Dat besef dringt steeds meer door. Maar hoe pak je dat aan
Iedere organisatie ambieert een aligned workforce: medewerkers die zich thuis voelen, iedere dag het beste van zichzelf geven en gedreven bijdragen aan de doelen. De medewerker heeft een sleutelpositie gekregen voor klanttevredenheid en op lange termijn de reputatie van de organisatie. Het levert dus veel op als organisaties niet alleen kijken naar wat de klant wil, maar ook weten en werken aan wat medewerkers willen. Dat besef dringt steeds meer door. Maar hoe pak je dat aan?
Meer aandacht voor de employee journey, de reis van de medewerker, biedt uitkomst. Verbind je de kennis vanuit communicatie op het gebied van internal branding en verandercommunicatie vervolgens met de expertise van HR professionals, dan zijn grote stappen voorwaarts te zetten.
Marketeers zijn al jaren bezig met het in kaart brengen van de customer journey. Op basis van de analyse van de klantreis worden strakke keuzen gemaakt, bijvoorbeeld ten aanzien van waardenproposities. De ontdekkingen die communicatie- en HR professionals kunnen doen als we de employee journey maken, zijn minstens zo waardevol. Redeneren vanuit deze journey levert veel nieuwe inzichten op.
In deze interactieve workshop dagen we je uit om, op het grensvlak van Communicatie en HR, nieuwe vergezichten te ontdekken. Bea Aarnoutse (PROOF) neemt ons mee langs de route voor het creëren van alignment. Ellen Hartings (ABN AMRO) illustreert de stappen vanuit de (soms weerbarstige) praktijk en geeft daarmee diepte aan het verhaal. Inge Beckers (mede-auteur van het boek ‘HR & Social Media’) zorgt er voor dat vragen, ervaringen en ideeën onderdeel zijn van deze ontdekkingsreis.
Over de sprekers
Bea Aarnoutse
Ellen Hartings
Inge Beckers
PROOF
1019CC AMSTERDAM Bekijk op Google Maps
PROOF | internal & employer branding
Bereikbaarheid
- 10 minuten op de fiets vanaf Centraal Station Amsterdam
- 10 minuten met bus 22 (richting Indische Buurt) vanaf Centraal Station Amsterdam (uitstappen halte Veelaan)
- Er is volop parkeergelegenheid op de Veemarkt (Let op: betaald parkeren)
Een reisadvies van deur tot deur is samen te stellen op 9292.nl. Zie voor treintijden richting Amsterdam NS.nl.
Informatie over vertrektijden en eventuele omleidingen van tram of metro is te vinden op GVB.nl.
Prijzen
Kostenoverzicht:
Leden: € 42,50
Logeion Young Professionals: € 21,25
Niet-leden: € 85,00
Prijzen zijn exclusief btw. Kosteloos annuleren is mogelijk tot en met 8 juni 2016.
Ben je nog geen lid? Meld je dan nu aan en profiteer meteen van de ledenprijs voor deze bijeenkomst.