Enter-the-firm: KPN - campagne #beterinternet
maandag 3 februari 2025 van 15:00 uur tot 17:30 uurLocatie
KPNTeleportboulevard 121
1043 EJ Amsterdam
Tijdens deze enter-the-firm gaan wij op bezoek bij KPN in Amsterdam.
De #beterinternet-campagne “Stukje van mij” heeft veel lof geoogst en viel in de (internationale) prijzen. De campagne draait om het ongewild delen van intieme beelden dat, vooral voor jongeren, desastreuze gevolgen kan hebben. De boodschap: niet degene die zijn of haar foto deelt is schuldig, maar degene die de foto doorstuurt.
De song 'Stukje van mij' van Meau was de kraker van 2024 en sleepte tal van awards binnen, nationaal en internationaal.
De campagne heeft ook een positief effect gehad op de interne organisatie en droeg bij aan de betrokkenheid en trots van alle medewerkers. Tijdens deze enter-the-firm gaat Ellen van Heerwaarden in op de 360 graden communicatieaanpak en de bijdrage aan de interne communicatiedoelstellingen van KPN.
Er is tijdens de sessies en ook daarna volop ruimte voor vragen en doorpraten over de lessons learned.
Programma:
15.00-15.30 Inloop met koffie/thee
15.30-16.15 Presentatie: Hoe “stukje van mij” van heel KPN werd
16.15-17.00 Breakoutsessies waarin we kennis uitwisselen en inspiratie met elkaar opdoen voor een volgende campagne. En dieper ingaan op deelonderwerpen uit de 360 graden, denk daarbij aan merk, pr, interne communicatie en public affairs.
17.00-18.00 Afsluitende netwerkborrel
Over de sprekers
Ellen van Heerwaarden
KPN
1043 EJ AMSTERDAM Bekijk op Google Maps
KPN Teleport ligt naast NS Station Sloterdijk.
Teleportboulevard 121, 1043 EJ Amsterdam
Prijzen
Voor deze bijeenkomst is de Logeion-Waardebon geldig.
Kostenoverzicht:
Leden: € 25,00
Young Logeion (leden tot 30 jaar): € 12,50
Niet-leden: € 50,00
Prijzen zijn exclusief btw. Kosteloos annuleren is mogelijk tot en met 19 januari 2025.
Ben je nog geen lid? Meld je dan nu aan en profiteer meteen van de ledenprijs voor deze bijeenkomst.