Branding, the game of the name - exclusief voor opleidingsdocenten
donderdag 17 februari 2022 van 13:15 uur tot 15:30 uur
Deze inspirerende kennissessie is exclusief voor opleidingsdocenten en komt voort uit een krachtenbundeling van de drie verenigingen Logeion, MOA en NIMA.
Branding heeft zich ontwikkeld van tactische reclame- en designactiviteit tot een strategische marketing- en ondernemingsactiviteit. Ging het vroeger om the name of the game, nu om het totale proces waarmee een organisatie met haar merk(en) structureel een marktpositie probeert te creëren, handhaven en uitbouwen.
Andy Mosmans en Patrick van Thiel, auteurs van het nieuwe standaardwerk BRANDING, geven je inzicht in hoe moderne merken richting en betekenis geven aan het denken en doen van zowel aanbieders als vragers in een markt.
Deze inspirerende kennissessie is exclusief voor opleidingsdocenten en komt voort uit een krachtenbundeling van de drie verenigingen Logeion, MOA en NIMA.
Waar branding, of merkmanagement, ooit een puur tactische reclame- en designactiviteit was, heeft het vakgebied zich inmiddels ontwikkeld tot een strategische marketing- en ondernemingsactiviteit. Vroeger ging het om the name of the game. Nu om the game of the name. Oftewel: het totale proces waarmee een organisatie met haar merk(en) structureel een marktpositie probeert te creëren, handhaven en uitbouwen.
Andy Mosmans en Patrick van Thiel, auteurs van het nieuwe standaardwerk BRANDING, geven inzicht in hoe moderne merken richting en betekenis geven aan het denken en doen van zowel aanbieders als vragers in een markt. En, zoals de Engelse consultant Simon Anholt dat noemt 'a shortcut to decision making' zijn. Omdat merken mensen helpen een keuze te maken. Op de consumentenmarkt, maar ook op de zakelijke markt, de investeringsmarkt en de arbeidsmarkt.
Over de sprekers

Andy Mosmans

Patrick van Van Thiel & company
Prijzen
Deelname aan dit webinar is gratis en exclusief voor opleidingsdocenten.